Dilareyy biz de 4. Ayda doktorun yönlendirmesiyle tadıma başladım. Ne yersen 1 çay kaşığı tadına baksın dedi. Ama bir tek elmayı sevdi.onun dışında herşeye yüzünü ekşitti. Patatesi çıkardı, enginarı çıkardı, yoğurt biraz yedi. Bakalım ek gıdada nasıl olacak ben de merak ediyorum 😀