Beminle bu aylarda olup bu süreci yaşayan ya da bu sireçten geçmiş annelerin yorumlarına çok ihtiyacım var. Bebeğim 4 buçuk aylık olana kadar bir şekilde en geç 21:00 da gece uykusuna geçiyordu ama şu 1 haftadır çocuğuma bir şeyler oldu gece uykusuna geçmiyor. Deli gibi direniyor gece 2 lere kadar uğraşıyorum. Gündüz uykularını uyuyor ama onda sorun yok. Nolur bu süreç geçici diyin ya da neden böyle oldu fikri olan var mı? Önerisi olanada açığım.