Merhaba kızlar 20. Hafta detaylı ultrason yaptırdık. Bebeğimin böbreklerinde büyüme olduğu söylendi . Bebeğimin cinsiyeti erkek, bu duruma erkek çocuklarda rastlanması normalmiş fakat genetik bir hastalığın belirtisi de olabilirmiş. Amniosentez önerildi reddettik. Benzer bi durumla karşılaşan oldu mu ??