Pinarasmom Kubra226 bu ay daha ölçüme gitmedik haftaya ptesi gideceğiz 4aylık oldu bugün bende merak ediyorum ama az aldığını hissediyorun bu ay sizin 650g gayet yeterli ve iyi ebemiz 500g ve üstü normal demişti inş bizimde öyledir