@Ozgeay benim bebegim de 5.5 aylık ve ilk üç falan birlikte uyuduk. Ayrılmıyordu. Uyuyunca anne yani beşiğine koydum. Bebekler 20-30 dakikada derin uykuya geçiyor, o sürede kucağımda uyuyor hala. Sonra yatağına koyuyorum. En küçük seste kucağıma aldığım için o da güvenmeye başladı. Yalnız uyuyor