Melikeveannesi Dolgu ve implant yaptırdım. Dolgular sinire gelmediği için uyuşturmadan yapın dedim ama diğer işlemlerde uyuşturunca 3 4 saat emzirmiyoruz. Sonra da gelen sütü sağıp atıyoruz. Bu biraz düzeni bozan bir durum.
Ataselim Melikeveannesi acaba emzirmede ne gibi sıkıntılar oluyor. Bunu çocuk doktoruna mi sormayım diş doktoruna mı
Melikeveannesi Ataselim yani yazmışım aslında 3 4 saat emzirmemek gerekiyor sonra da gelen sütü sağıp dökmek gerekiyor diye. Sıkıntı olan bu.