Arkadaşlar merhaba,
5 ay 20 günlük bi kızım var, 3.5 aylıkken alt orta kesicileri şişmişti ama görünende bir diş yoktu. Son 2 gündür çocuk aşırı huzursuz, emzikleri dahi çiğniyor, arada sanki kulakları ağrıyormuş gibi kulaklarına dokunuyor, elini yüzüne alnına burnuna götürüyor, gazı varmış gibi bacaklarını sallıyo, kollarını sallıyor bişe anlatmaya çalışır gibi, gece sürekli uykular bölünüyor uyuyor yarım saat sonra uyanıyor, gündüz en uzun uykusu yarım saat yine, uykusu var ama dalmakta çok zorlanıyor ve kısa sürüyor. Yine 2 gündür biberonlarını tam bitirmiyor, 20-25 cc kalıyor hep. Alt sağ şişen yerinde beyaz bir çizgi var üzerinde ama ilk bebeğim çok deneyimsizim anlayamıyorum. Bunlar diş belirtileri mi acaba? Ateş genel olarak yok, gün içinde sadecr 36.9 felan oluyor maksimum. Oda atei değil yani bence alnı vücudu felam normal oluyor. Sizin bebeklerinizin diş çıkarırken nasıl belirtileri oldu?