Asiye1102 ne gösterseniz bakar o kadar parlak zaten, soruyu sorma amacınızı anlayamadım diğer bebeler bakıyorsa ne düşüneceksiniz bakmıyorsa ne düşüneceksiniz. Gücünüz imkanınız varsa 0 ekran iyi bir seçenek yoksa da en azından 1 1.5 yaşına kadar göstermeseniz iyi olur. Hele de iletişimi, uyaranı, etkinliği az bir hayat yaşıyorsanız