Kizlar şuan oğlum 3 ay 5 günlük saçlarımı boyatmak istiyorum. Aranızda emzirme döneminde saçını boyatan var mı ya da boyadiysaniz hangi boyayı kullandınız kafam çok karışık çok beyazım var direk saçımın kendi rengine boyucam açıcı falan uygulatmicam süte geçer mi daha beklemem lazım mı kafam da bin tane soru siz ne zaman boyadiniz