Merhaba arkadaşlar,
Benim kızıma 1 ay kadar önce bobrek tasi tanısı kondu. Iki bobreginde de taş var. Boyutları da 11 mm 9mm yani büyükler düşecek boyutta değiller. Kırılma düşünülüyor su anda ama aranızda bu tarz problem yaşayıp süreç nasıl ilerledi anlatabilecek var mı? Cok fazla bilgi yok cocuklar için. Burada illa kendisi ya da yakini bu sorunu yaşayan vardır diye düşündüm. Tanı sonrasi kırılma nasil yapıldı? Hangi yöntemle yapıldı? Hastane yatış vs yapıldı mı noldu? Bana ayrıntılı yazabilecek arkadaş var mı? Ve yaptırdıysaniz da nerede yaptırdınız doktor hastane ismi? Bursa da ozellikle yaptıran var mı? Ben Bursa da yaşıyorum çünkü ama yakin şehirleri de düşünebiliriz işlemin durumuna göre.
Şimdiden cevap veren arkadaşlara cok teşekkür ederim.