mervealtylr Merhaba kızlar bebeğim 1 aylık oldu normalde 2 saatte bir 30-40 cc anne sütü veriyorum sağma yaparak emmediği için şuan yükseltmeli miyim birde saat aralığı 3-4 saate çıkmalı mı sizce? Uyandırıyormusunuz saate uygun şekilde
Serapsfb mervealtylr 3-4 saate cikmaniz icin cok erken ne kadar isterse o kadar verin sutunuzu saate takilmayin suan icin en fazla 2 saat olmali bunu benim doktorumda solemisti
Bssraa2 mervealtylr ne zaman isterse o zaman emzir 2-3-4 saat olacak diye bir kural yok bebeğiniz istedğinde verin memeyi demişti doktorum ama yeni doğan bebekler için 2 saati geçmemesi önemli
Summerwine95 mervealtylr benim bebiş 28 günlük doktorum 3 saat dedi günde 1 kere 4 saatlik uyku yapabilir dedi.
mervealtylr Serapsfb emzirmiyorum ben emmiyor biberonla verdiğim için soruyorum çünkü emmeyle daha az içiyor
mervealtylr Bssraa2 evet ama ben emzirmediğim için tereddütte kaldım birde doktor uyuyorsa uyandırmayım dedi ¾ saat olabilir dedi
Summerwine95 mervealtylr benimki emiyor canım bilmiyorum valla ne kadar oluyordur.Zaten şu ara sürekli memede takılıyor uyumak istemiyor.