joyfulmom gokkusagi_ eskisi gibi dairenin bedeli ödenmeden bu belgelenmeden devir yapılmıyor ve devir tapu ücreti de evin değerine göre belirleniyor her evin bedeli aynı değildir
asiltonunmommysi gokkusagi_ belediye emlak beyanının üstünde olması gerekiyor bedelin. Satış bedelinin %4 ü tapu harcı + döner sermaye
asiltonunmommysi gokkusagi_ bu arada merak ettim niye eşi tapuda çalışan dediniz kendi tapuda çalışan anneler yok mudur yani 😂 Bide döner sermaye bölge bölge değişiyor İstanbul 1397.50 tl.
izmirlim35 gokkusagi_ %4 alıcı %4 satıcı bir de döner sermaye, yüzdeleri evin belediyedeki rayiç bedeli üzerinden hesaplanıyor
Uffsananebeslk asiltonunmommysi ilk başta bende böyle düşündüm😃 bu arada kayınvalidem tapuda çalıştı oradan emekli😄
Nononame gokkusagi_ nesi ne alaka pardon? Yazdığınız başlığa bakarak alaka kuruyoruz. Eşi demişsiniz kendisi ya da eşi diyebilirdiniz? Direkt kadını yok saymışsınız bi de gelip saçma sapan konuşmayın diyorsunuz 😁
asiltonunmommysi gokkusagi_ yok dönemim değil kendimi geliştirmiş bir kadın çalışan olarak sadece eşlerin çalışmadığını sizin gibi düşünenlere hatırlatmak istedim