berosunannesi bizim de pazar günü tam 5 aylık olucak bana doktor 4. Aydan itibaren oturtabilirsin dedi aslında normali kucakta oturtmaymis ama ben kucakta, mama sandalyesinde, yastıklarla koltukta, hatta çamaşır sepetinin içine minder falan koydum onda bile oturtuyorum hata mı yapıyorum bilmiyorum kısa oturuyoruz zaten öyle çok uzun değil Max 10 dakikadır sonra ağlıyor sıkılınca bende alıyorum hemen