Abc_1010 salyası arttı bide herseyi ağzına götürüyor ağzına girmeyince deliriyordu. Elimi ağzına versem ısırıyordu çok. Ama onlar huzursuzluk değil tabi. Asil olayı dün gece yaşadık normalde 10-11 gibi uyurdu dün 3 e kadar uyumadı. Mızmızlandı çok ağrı kesici vs verdim ama yine de rahatlamadı bugün patlamış işte ondan uyumamış. Yani işler bebekten bebeğe değişiyor. Günlerce sıkıntı çeken arkadaşlarım var