deniz-aras54 otizim motizim bilmem bacım vallahi 2 yaşında çizgi film begenmiyor . Begenmeyince yediği yemeği bildiğin kusarak çıkartıyor ama iki kelime etmez kendisini kusturmayi öğrenmiş artık sinir krizi geçirdim , tuttuğum orucumdan kendinden utandim parcaliycaktik vallahi uzak tut TV den ki ben hiç karşı değilim kardeşi de var ve aşırı kıskanç çocuğa canım desek evin alına üstüne getiriyor ısırıp vuruyor bize .