Ben chicco poly 2 almıştım. 3,5 aylıkken almıştım. Üzerinde oturtuyordum, oda oda gezdiriyordum. Yemek yaparken yanımda o sandalyede oturuyordu. Bazen cam kenarına koyup uyuttuğum bile olmuştu. Yatar pozisyona geldiği için. İkeada vardı onu çok önceden almıştık. Ama 6 ay civarı sevmemişti oturmak istememişti diğeri daha rahat geliyordu. Ama şimdi 9 aylık olacak ikeatı daha çok seviyor:) ikeanın masası daha aşağıda bebk daha yukarda olduğu için etrafı daha güzel görüyor ve masada hakimiyeti daha fazla oluyor. Ama şöyle bişey var, mutfak tezgahınKapaklarını açmasın diye mama sandalyesini biraz uzak koyuyorum, ama uzanıp tezgahın kenarından tutunup kendini yanaştırıp dolap kapaklarını açıyor. diğer sandalye ile kendini çektiremiyor öyle.