benim ilk ay çok güzeldi kilo alımı da gayet iyidi ikinci ay 300 gr aldı dedik bir anormallik var bu çocukça süt alerjisi olabilir dedi doktor o gün bir de idrar yolu enfeksiyonu varmis ondandir huysuzlugu dedi ama ben 1vayda 30 gr alınca çok üzüldüm baktık olacak gibi değil emerken sürekli ağlıyor uyusa bile kısa sürede uyanıyordu 2ay 24 günlükken sağlık ocağına gittik 5200 çıktı tabi mama meme olarak gittik bu süreçte 3 gün önce sütumu sagdim iki memeden də 10 cc süt çıkmadı və üzərindən 4 saat geçmişti o kadar çok ağladım ki anlatamam birazdan yine sagacagim inşallah biraz da olsa artmıştır mama olarakta hipp keçi sütlu mama kullanıyorum sindirimi daha kolay oluyor diye cocugumun şu an bütün şikayetleri geçti çok şükür 🙈😘