Oğlum 10 aylık 2 ay öncesine kadar en gec 9 da yatardı aynı saatte yatırırdım duzeni bozulmasın diye ama şu 2 aydır gece yatmak bilmiyor öyle yoruldum ki 1.5 saat ayağımda sallıyorum tik yok emziriyorum bırakıyor sinirlerim bozuluyor artık böyle olukta çözüm bulanınız varmi