Oğlum 22 aylık. 5 gündür geçmeyen ishali var. Çok fena da pişik oldu haliyle. Doktora götürdük hiçbir sorun yok ishalden başka ne ateş ne huysuzluk ne iştahsızlık. Gaita tahlili verdik o da temiz çıktı. Doktor reflor ve çinko ilacı verdi ama içmiyor oğlum zorla az biraz içirebildik. Aynı durumu yaşayan anneler var mı? İshal için alternatif ne yapabilirim? Haşlanmış patates muz dışında :(