Iscan Bepanthol kullanıyorum normalde işe yarıyırdu hep ama ishal ve antibiyotik kullanıyoruz şuanda geçirmiyor pişiği önerebilecegınız iyi bir krem var mı aşırı pişik
Zeyneppppduygu Iscan ıslak mendili bırakın ben doğumdan beri ıslak pamuk zeytin yağı damlatıp sildim hep sonra hametan mavi kullanın
Ozgeozcn Fito kremle hametan mavi olanı karıştırıp sürün akşam sabah bol bol gün içindede bepantol sürüp bekletin ardından oksizing
Tugba-Melih Islak mendil kullanmayın öncelikle. Bebek temizleme pamuğunu ıslatıp silin sonra kuru pamukla kurulayın ıslaklığı gitsin ve fito krem ya da hakiki zeytinyağı sürün ben öyle geçirmiştim naçizane
Oanne Hamazinc çinkolu krem çok iyi gelir eğer aşırıysa artık kanıyorsa doktor antibiyotikli krem yazıyor