Muhtemelen gaz sancısı dır,aynı şeyler benim oğlumda da var 4tane damla denedim geçmiyor, gazını bazen çıkarıyor bazen çıkarmıyor alttanda üsttende. Rezene inde faydası olmadı. Bugün kimyon kaynattım bakalım. Hergün gazı var. Bu arada oğlum3ay 8günlük.doktor 4.aya kadar sürer dedi