Annis-ogul mlaeesef dün iki bebeğinizi kaybbbetik bide eslem duru yanlış hatırlamıyorsam.. göktuğu duyunca ismi karıştırıyor olabilirim melek olan kızımıza da çok üzüldüm ama göktuğ her yayın açtığında o babanın çaresizliğini o çocugun tatlılığını görünce diger bebege odaklanamadım oda candı ama onu pek fazla takip etme fırsatım olmadı ama gökkuşa tamam bittik dediklerinde sünnet düğünü yaptıklarında ohhh be dedim ohhh bee😭😭😭kurtuldu gönüllülerine yazardım sakın ama sakın anneymiş göstermeyin. o kadar güzel gönüllüleri vardı ki gökkuş üzülür diye anne diyemezlerdi yanlarında çocuk yayına gelince üzülür hisseder derlerdi… anne kokusuna aç gitti kuzum