hıçkıra hıçkıra ağlıyorum nasıl üzüldüğümü tarif edemem canım o kadar çok yanıyor ki anlatamam her gece ınstadan yayının takip edip yüzdeliğini hesaplardım… Gönüllüsü degildim ama destekçisiydim. 😭😭😭 haber versinler annesine mahşere büyük bir hesaplaşma kaldı. hasta dşye yavrusunu terk eden anne al çocugunu nereye gşdersen git istersen çöpe at diyen dedeye haber verin göktuğ sma’yı atlatacakdı belki ama annesizliği kaldıramadı o minicik bedeni 😭😭😭 göktuğ yok göktuğ melekti ama şimdi tamamen melek oldu. canım çok yanıyor çok çok tarifsiz yanıyor.. sma bir bebegi daha aldı. öksüz yavrum yürüyemez koşamazdı ama hakka yürüdü 😭😭😭diyecek o kadar çok şey varken sadece acımı paylaşıyorum görmedim hayat hikayesinden çok etkilenmiştim 😭😭😭 o kadar acı dolu bir hayatı vardı ki anlatamıyorum….