Merhabalar 18 aylık oğlum var günde 2 en fazla 3 deda büyük tuvaletini yapıyor evet normal tabide biraz sıvı yapıyor sanki önceden bu kadar sıvı yapmazdi 1 yukarıda 2 de aşağıda olmak üzere 3 tane diş birden çıkarıyor diş çıkarma dönemi ishal yapar mı bole bisi yaşayan var mı bizim gibi acaba başka bir şikayetimiz yok