Kızım nerdeyse 1 senedir kaşınıyor
Kaç kere hastaneye gittik cildi çok kuru dendi
Bol bol nemlendiriciler sürdüm
Alerji testine götürdüm bişey çıkmadı
Geçen cildiyeye götürdüm öyle iyice incelemedi bile doktor
Uyuz olabilir dedi bu arada kızım 24 aylık
Kwellada diye şampuan (bit şampuanı olarak geçiyor) ve losyon verdi
Losyonu kullandım
Ama şampuanı nasıl kullancam bilemedim
Birde aranızda bebeği uyuz olan var mı?
Kendi kendime diyorum uyuz olsa banada bulaşırdı diye anlayamadım
Çocuğumun vücudu pütür pütür