Hanimlar oglum 7,5 aylik gelisimi normal boyu hatta 2-3 cm uzun fakat hic ayakkabisi yok ve ayakkabi neye göre nasil alinir bilmiyorum bu konularda biraz üşengeçim ya biri hediye getirmisti bg storedan 17 numaraydi patik gibi birsey ama cikiyordu ayagindan cokta buyuk olmamasina ragmen ayaginin cm ini olcup oyle mi ayakkabi almak lazimdir acaba? İlk adim ayakkabisi ortopedik olmali diyorlar hangi markadan bulabiliriz ya bilen birileri yazarsa cok makbule gecer 3 aydir ayakkabi düşünüyorum dusunun hala karar veremiyorum olaya😢🤩