Merhaba hanımlar ben de 55 ile hamile kaldım,65 ile doğuma girdim şuan 54 günlüğüz.En son tartildigimda 60′dim.Herkesin metabolizması aynı calismaz,kimisi yavaş kilo verir,kimisi hızlı,önemli olan metabolizmayı çalıştıracak şeyler tüketmek.Ben sütüm olması için günlük 3 lt su ve aynı zamanda sade tahin helvası yiyorum.Ayni zamanda hem kendim kullandığım hem de satışını yaptığım ürünler var.Hem metabolizmayı hızlandıran,hem ödem attıran,yağ yakimina yardımcı ve aynı zamanda da süt üretimini artiran ürünlerle de bunyemi destekliyorum.Ayrica en önemlisi de kendinizi sürekli motive edin moralinizi asla bozmayın ve sürekli kendinize şunu tekrarlayin ben harika bir anneyim🥰