17 aylık bebeğim ne verirsem vereyim ağzında tutuyor minicik ağzı o kadar fazla yiyecek aliyorki sonra hepsini bir anda geri çıkarıyor kilosu ayına göre az doktorda söyledi bunu o kadar özenerek yemek hazırlıyorum ki sonuç hep aynı kendi yesin diyede önüne verdim fakat 1 dk yerse 10dksi tabakla oynuyor