Ece__ mom_of_two Bioderma atoderm intensive baume kullanıyoruz. Düzenli kullanımda geçti ve şu anda da arada bir sürüyorum kızımın tüm vücuduna, düzenli kullanımda hiç tekrarlamadı
Sudenehir mom_of_two herşeyı demedk kortızom da kullandık Ankara cankaya barıs ezcanesi var bu siteden duydum o ezcane özel yapıyo onunla iyi hale geldi egzamamız. Şükür bakın bi
Sudenehir Oanne keşke kortızom kullanmasaydım o eczaneci karsılassaydım ikinci kızımda oldu o krem sürdüm
Oanne Sudenehir ben reçetedeki kortizonlu kremin miktarını düşük yaptırdım doğrudan advantanı sürmedim eczacıya söyleyince ayarlıyor