Selam hanımlar. 7 buçuk aylık bir bebeğim var emmesi iyiydi taaki bu hafta bir tane dışı çıkana kadar. Dişi çıktı ve sürekli kasılarak isiriyor. Kafasını falan itip memeyi zor aliyorum ağzından parmağımı falanda sokuyorum çıkarıyorum hayır yapma diyorum bekleyip sonra geri veriyorum yine isiryor iki üç çekmeden sonra direkt ısırma. Ay çok bunaldım ağrıdan açıdan . Emzirmek istiyorum emzirmem gerekir tabiki ama.bu acıyı duymak çok zor o yüzden emzirmeyi bırakmayı düşünüyorum . İki sene nasıl emziriyorsanız ya bir akıl verin bana eğer bir çaresi varsa yapayım.