Violeta22 valla benim bebeğim 9 aylık her hafta atak geçiriyo galiba anlamadım. Artık atak haftası hesaplamıyorum bile. 4 gün iyiyse 3 gün onun acısını çıkarıyor. Dişti, uyku gerilemeseydi, yalnızlık kaygısıydı sürekli bişey çıkıyor zaten atağa gerek kalmıyor açıkcası