Ddyy boya da bağlı görüntüsü değişir. Hemşire iyi dediyse iyidir, persentil aralığındadir. Bizimki erkek 1 yaşında 12 kilo mesela. Bunu nispet için söylemiyorum. 2800 doğmuştu. Bizimki de iyi yer. Hastalandığında birden kilo verir ama malesef. Birde erkek olduğu için daha yapılı kas kütlesi çok. Bizimkiyle kıyaslamayın yani. Ha görünüşte öyle tombul tombul boğum boğum bir bebek değil. Boyu var 82 cm. Sanırım ondan öyle görünüyor. Sonuç olarak evet anne yüreği ister ki daha iyi olsun kilosu, tartıda hep yüksek sayılar görmek isteriz ama sağlıklı olsunlar yeter gerçekten