Nehirrrrrrr merhaba benim oğlum 23 aylık ve 3-4 kelimeli cümle kurar çok güzel konuşur eşimde bende öğretmeniz eşim 2 haftalığına hataya görevlendirme ile müdür olarak gitti ve bebeğimde kekemelik başladı. Bir de çok heyecanlandığında kekeliyordu eşim görevden geldikten 2 hafta kadar sonra tamamen geçti kekemeligi. Doktor korkacak bir şey olmadığını çocukların kaygı düzeyleri, heyecanları,sevinçleri herşeyin buna sebep olabileceği ve o konuşurken onun hızasına inip konuşmamız gerektiği, sözünü asla kesmememiz,kekelerken zaman tanımamız gerektiginden bahsetmişti çok şükür geçti şuan. Arada çok çok heyecanlandığında sanırım duygularinı tam yönetemediği için ve beyni ile dili aynı şekilde çalışmadığı için arada yapıyor