afifem1 Kızlar şimdi gördüm bugün göktuğ melek olmuş çok üzgünüm masum bakışlı yavrum Allah babasına sabır versin
vaveyla_1 afifem1 ahh evet 😪 bende bugün çok ağladım göktuğ’a maalesef alamadı ilacını güzel bebeğim 😪
_YanakReisinAnnesii afifem1 bu bebek annesinin bırakıp gittiği bebek mi? Kampanyası bitmemiş miydi ? Ay çok üzüldüm şuan ya 😢
1bahar afifem1 gözyaşlarımı tutamıyorum yediğim icitigmden utanıyorum Okadar zengin insanlar var nasıl vicdanları rahat 400 bin liralık çanta almayi biliyorlar Allah belasını versin
afifem1 vaveyla_1 çok üzgünüm gerçekten o bakışları gözümün önünden gitmiyor biz bile bu kadar üzüntü duyarken babasını düşünemiyorum
afifem1 _YanakReisinAnnesii evet annesi bırakıl gitti kampanyası bitmişti Dubai’ ye gittiler ama bağışıklığı düşük diye ilacı alamadı 6 ay sonra tekrar gidecekti ama dayanamadı kuzum
afifem1 1bahar doğru söylüyorsunuz eşim her maaş aldığında yardım gönderiyorduk ailemde gönderiyordu ama sen ben bizler yetemedik belki daha önce fark edilseydi bu kuzucuk kurtulacaktı
GSevilay65 O kadar kötü oldum 😭😭😭😭😭😭 mekanı cennet olsun 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 şok oldum ya kampanyası bitmişti güzel.haberler bekliyoduk 😭😭😭😭😭😭