Kuzeyinko Bebeği 17 aylık olup hala mama veren var mı ? Eğer mama alıyorsa normal yemeklerle miktarını nasıl alıyorsunuz. Oğlum hiç yemek yemiyor doktor mamayı bırak yer dedi ama uykuya falan onunla geçiyor gece de alıyor napcam bilmiyorum 😭😭😒😭😒
Umutveannesi Kuzeyinko benim takip ettiğim bir kadın var ek gıda üzerine paylaşımlar yapıyor onun kızı da sizin bebekle aynı sanırım o aylarda. Kızı gündüz tek uyku yapıyor. Gündüz uykusuna geçerken ve gece uykusuna geçerken günde iki kere veriyor. Doktoru bu şekilde önermiş. Geri kalanı kahvaltı yemek vs. Size de fikir olur belki
livanurvealpinannesi61 Kuzeyinko sadece uyurken mama verin. Ben öyle yapardım uyurken 180 ml 200 ml mama verirdim onun dışında mama vermezdim hiç.