Kızlar bebeğim 1,5 aylık ve malesef sağlık sorunundan dolayı 15 günlükten itibaren mama veriyorum sadece.Bugün öğrendim ki annem mamayı rastgele veriyormuş.Suyu ılıtıp rasgele 2-3 kaşık atıyormuş bazen 120 bazen 160 yaptığı oluyor.Çıldırcam resmen bende hastanede olduğum için devamlı anlatmıştım ama çocuk doymuyor mama istiyor diye hem fazla fazla hem de sadec 2-3 kaşık mama atıyormuş nolucakk