Tazeanneee76 Kizlar bu neden oluyor bebegim henüz 40 günlük 3-4 gündür var, suratina komple dagildi gün icinde bazen cogalior bazen azaliyor krem süruyorum ama faydasi olmadi bebegi böyle olan varmi 🥺
twofruits Tazeanneee76 sade kızarıklık mı sivilce gibi mi alerji olmuş olabilir arkadaşımın bebeğininde böyle oldu isilik dediler sürekli hastaneden sıcaktan olur genelde en son kakasında kan geldi yumurta alerjisi çıktı arkadaşım diyet yaptı tekrarlamadı yediğinde hemen kızarır yine
koalamiyim Tazeanneee76 benim bebeğimde de buna benzer pütürcükler var, kakasında bi sorun yok. Çok hafif süt alerjisi varmış. Genelde süt ve yumurta alerjisinden olabiliyormuş bi de bolca nemlendirmem gerektiğini söylediler.
monami_ Tazeanneee76 yok bu 6. hastalık değil ama sizin kullandığınız deterjan kıyafetlerinize değdikçe yapabilir ya da çok öpmekten olabilir. Veyahut sizin tükettiğiniz birşey yumurta gibi alerji yapmış olabilir. Krem sürmeseniz daha iyi olur. Su ve pamukla temizleyin.
Y-1A Tazeanneee76 benim bebeğimde de var 43 günlük doktora sorduk her bebekte olur önemli birşey değil dedi
Tazeanneee76 twofruits sivilce gibi oluyor kakasi normal yumurta alerji olabilir dediginiz gibi takip edicem bakalim
Ayse_3434 Canım geçen hafta benim oğlumun başına geldi 6.hastalık diye bir hastalık çıkmış ondan dedi doktor özel krem verdi öyle geçti
Tazeanneee76 monami_ suratindan öpmuyoruz öpturmuyoruz da kiyafetlerini ayri yikiyorum bebek deterjaniyla yinede oluyor malesef
Ozerbusra Benimde bebegim 40 gunluk yenidogan sivilcesi dediler olabiliyormus azalip cogaliyor ilik suyla bezle siliyorum toparlıyor
Elaaasengul Tazeanneee76 benim kızımda da var aynısı sıcaktan bir de alerji gibi sanırım serin oluna ortam azalıyor sıcak olunca emzirirken vs kızarıyor ben de diyet yapıyorum ama şuan azalmadı bir de nemlendirici krem sürüyoruz mustelanın
bisenakillisinzaten Tazeanneee76 benim kızımın elinde çıktı aynı böyle. Bi ara sürekli cevizle tahin pekmez yediriyordum 20 aylık. Kesince düzeldi