Kızım 26 aylık ben 3 aylık hamileyim eşim çalışıyor bende dukkanimız var oraya bakıyorum evimle birleşik neyseki.. artık zorlanmaya başladım hamileligim zaten sürekli mide bulantisiyla geçiyor kızım da iyice telefon televizyon a düştü bu durum beni çok üzüyor kreşe yazdıralım dedim biyerle de konuştuk anlaştık yarım gün 4 saat kalacak ama biz ne zaman istersek alcaz 3 saatte falan alırım diye düşünüyorum ilk görüşmede kızımda sınıftan çıkmak istemedi ama vicdanım ağlar mı bisey isterse anlamazlarsa diye aklımda kalıyor kreşe veren anneler fikir verebilir mi evde de telefon televizyonla çocukluk geçiriyor iki arada kaldim 🫤