Yeni yeni bende kullanmaya başladım bu markayı, olumsuz yoruma rastlamadım henüz bebeğim çok hassas , şuanlık alerji yada herhangi bir belirtisi yok , yurt dışından gelen tanıdıklarıma rica etmiştim, kendimde yüz için güneş kremini kullanıyorum ciltte yağlanma yada aşırı parlama yapmıyor umarım sizde memnun kalacagınız koruyucuyu bulursunuz 🌸