Sürekli açtığım kilo postları yerini alerjiye bırakıyor galiba. 15 aylık kızım 7900 gr çıktı bugün, doktor detaylıca alerji testi istedi. Persentilin hep altındaydık ama çok daha düştük. Benim gözlemlediğim alerjik bir durum yok ama hissetmeyedebilirmişiz, bağırsaklarda olabilirmiş olay. Hem bilgi almak hem dertleşmek istiyorum var mı bizim gibi olanlar?