Yisenturk emmediği sürede ilk başlarda biberonla vermiştim ağlıyor diye sütümü sağıyordum biberonla verince kalanını buzluğa atıyordum hala da atıyorum.Ben süt arrtırıcı damla kullanıyorum doktorum yazmıştı çok faydasını görüyorum sizde almak isterseniz tavsiye ederim ismi Mamillac günde 3 defa 1 bardağa 20 damla şeklinde içiyorum.Evet emziriyorum 3 ay 9 günlüğüz. Önemli değil canım bende etmediği süre sürekli soruyordum tavsiyem sabırlı olman ve emmek istemezse kucağına alıp odalarda gezdirmem aynı zamanda poposuna pışpışlayınca rahatlıyor yarı uykuda memeyi teklif et öyle öyle alışıyor ben bu şekilde aştım çok üzüldüm,çok ağladım emzirme danışmamına gittiğimde geçici bir süreç olduğunu öğrenince okadar rahatladım ki anlatamam birde emzirdiğini oda sessiz ve karanlık olursa emerken etrafa ilgisi olmaz bu aylarda benim bebeğim sürekli biryerlerde bakıp,bakıp gülüyor kafası dağılınca da emmek istemiyordu inşallah sende aşarsın bu süreci 🌸