gkcepln evet benim kızım hasta olmuştu hatta 20 günlükken. Sürekli yıkıyordum,sütünüz varsa sürekli de emzirin. Sürekli yıkayıp çekiyordum,doktor çekme demişti ama çekiyordum çünkü birikiyordu. Hırıltı sesi de ciğerlerden gelmiyor genizden geliyor bu normal. Tam olarak düzelince geçiyor hatta bazı bebeklerde uzun da sürdüğü oluyor. Bu konuda bayağı deneyimlendim maalesef.korkmayın burnunu sık sık açın ve emzirin hırıltı da olabilir yani,geçmiş olsun