Kızlar bebeğim dün tam 9 aylık oldu. Barbunya yemeğini düdüklüde iyice haşladım hatta sert geldi ikinciye ocağa koydum. Ama yinede bebeğimin yiyebilceği kıvamda gelmedi. Normalde ek gıdaya başladığımdan beri pütürlü verdim hep çoğu zaman ezmiyorum bile. Ama barbunya da korktum bi verirken kabuğundan özellikle suyunu verdim vitaminini alsın bari diye. Dişide hiç yok daha bi öneriniz var mı?