Esada Arkadaslar 45 gün oldu dogum yapalı ama hala göğsüm emzırırken cok acıyor görünürde bir yara yok ama gogus ucum olmadıgı ıcın mı bılmıyorum emzırırken yanma acı oluyor gogus ucumda cok sert başına gelen ve çözüm önersi olan varmıı
Burculice Esada sarı kantaron yağı sürebilirsiniz yada lansinoh organik göğüs ucu kremi var yuvarlak bir kutuda
Damlasu23 Esada kızım doğduğu gün den beri benim de oldu 15 aylık oluyo arada lansinoh kullanıyorum 1 yılı geçti iyi geliyo
Tweetyy Esada incia kullanabilirsin hem çok iyi hem doğal içerik. Ama neden acıyor canım 45 gün olmuş memeyi doğru kavramiyor olabilir mi? Yanlış tutustan acır genelde meme
selambenim Esada tek çözüm zeytinyağı olmuştu bana. Göğüs pedlerine zeytinyağı dökün ve o şekilde iki üç gün kullanın sonraki iki gün de sürekli açık gezin evin içinde hava alsın göğüsleriniz sonrası misss gibi emzirmek için bebeğinizin gözüne bakarsın uyansın diye 🥰
Esada Tweetyy sadece sol gogsum oyle kavramaındada sıkıntı yok butun kremlerı yagları sürdüm ama yine aynı ucu cok sert ve düz
-tTugce- Esada benim 2 ayın sonunda sarı kantaron yağıyla geçti canım kullanmanı tavsiye ederim hakiki yağ olmasına dikkat et 🌺
-tTugce- Esada bende işe yaramadı ama garmastan be lanolin de kullanabilirsiniz çevremdekilerde işe yaramıştı
gokce434 Esada göğüs ucum yok ve silikonla emziriyorum ilk başlarda benim de öyle olmuştu soğanı kesip koy göğsüne doğal antibiyotik kesinlikle dene aşırı iyi geliyor emzirmeden önce yıka göğsünü