Acemianne000 bebeğin ne kadarlık ki canım yani sat arttırıcı takviyeler kullanabilirsin ama bol su, bol emzirme, bol ten teması bunlar arttırır sütünü. Yani sütün ne kadar erken boşalırsa beyin o kadar süt hormonu salgılıyor öyle düşün ama bebeğinin ayıyla da alakalı bir durum yani yeni doğum yapmışsan anca açılır süt kanalların benim bebeğim önce emerdi sonra mama verirdim sonra tekrar emerdi çok doyumsuz bi bebekti öyle bişey olabilir belki