Parsmls Kızlar şuan hastayım doktor antbiyotik verdi ama tam yumurtlama zamanım içtim antibiyotiğide hamilelik döneminde başına gelen var mı kötü birsey olurmu gebelik oluşursa
Sedanindenizi Parsmls Su an hamile olup olamdiginiz belli degil mi? Normalde hamilelerinde icebildigi antibiyotikler var
Duyulurum Parsmls hiçbir şey olmaz, en başından bir şey olacaksa o gebelik oluşamaz zaten. Oluşursa da bir şey olmamış demektir. Geçmiş olsun