Merhaba anneler 💐 doğum yapalı 24 gün oldu. Göbeğim çok şükür dikişlerin üzerine gelen kısım %80 toparladı ama yine de tam değil. Dikiş yeri tamamen kapanmış durumda sadece orta kısımda 2-3 cmlik bir kısım var hafif kızarık kabuk bağlar vaziyette ve biraz nemli. Nemli kısma dokununca elime hafif koku geliyor muhtemelen nemden dolayı. Bu kızarıklık ve kabuk bağlama durumu normal mi acaba ? Akıntı vs yok ağrı da yok sadece dokununca hafif acı var çünkü kızarık o bölge. Muhtemelen kabuk bağlamaya çalışıyor. Bu durum normal mi öğrenmek istedim