ay bizde de var 😬 10 aylık kızım, normalde çok sakin kendi halinde ama bazen istediği olmadığı zaman öyle yapıyor oysa ben hiç sinirlenen biri değilim, babası da öyle yani o hareketi görüp öğrenebileceği kimse de yok) ilk gördüğümde ben de şaşırmıştım😂 ama artık gülüp geçiyoruz çocuk bu keşfediyorlar demek ki🥲 siz de üzülmeyin❤️ Eğer sıkıntılı bir durum olsaydı çok sık ve istem dışı yaparlardı ama onlar keyfi yapıyor😅