Merhaba benim bebeğim 4 ay 22 günlük. Yaklaşık 1 aydır düzensiz olan uykuları daha da düzensizleşti. Gündüz uykuları 30-40 dk. Uykuya geçmeden önce aşırı direniyor çok uykusu var gözleri küçülüyor ama uyumamak için beni tekmeliyor resmen. Emerek ya da kucakta pışpıslayarak uyutuyorum. Atak hesaplamaya göre atak dönemi bitmiş görünüyor. Ama bizim direnmelerimiz bitmedi. Bu durumu yaşayan çözüm bulan, kısa gündüz uykularını azaltabilen ve daha sakin bir şekilde uykuya geçen var mı ?