Zeytin-gozz1 Ben henüz ölçtürmedim ama gözüme kısa görünüyor. Bugün parkta da Bi kadın ‘yaşına göre kısa görünüyor ’ deyince iyice kafama taktım. Bu arada her iki aile de boylar uzundur,babaanne biraz kısa sadece.
Dondurmalikahve Zeytin-gozz1 yaşına göre kısa görünüyor ’ deyince iyice kafama taktım. Sizene deseydiniz. Diyelim ki kısa ne yapacak çocuğu bacaklarımdan kollarından tutup uzatacak mi? 😃 İnsanlar hiç bir zaman üstlerine vazifesi olmayan şeylerden vazgeçmeyecek.
whitechocolatemochaa Zeytin-gozz1 kızım 85 cmdi şuan 34 aylık 90 cm ama ben ve eşim uzun değiliz, hormon ve kemik yaşına da bakıldı aileden genetik dendi normalmiş yani arkadaşımın kızı var kızımdan 1 hafta büyük yani o da 34 aylık ama o 101 cm mesela
Zeytin-gozz1 Dondurmalikahve çok haklısınız gerçekten. Ben cevap bile veremedim ilk etapta kısa anlı bir şok yasadim😁 ben olsam hayatta kimsenin işine burnumu sokamam doğrusu.
Taelif Zeytin-gozz1 Benim kızım 84 85 cm civarında ve doktorumuz normal dedi ortalamaya goreymis tam. Gerci bizim anne baba ikimizinde boyu kısa. Cok uzun cocuklar beklemiyorum o yuzden 😅
Ucansupurge Zeytin-gozz1 Benim kızım 19aylik geçen ay kontrolde 85 cmdi. Ayına göre uzun 2 yaş çocuğu boyunda demişti.
birannebirmelek Zeytin-gozz1 benim kızım 20 aylık 2 gün önce ölçüldü 86 cm ama ben 1.78’im eşim 1.85 ayına göre genetik faktörleri göz önünde bulundurursak normal diğer türlü uzun mesela